معاون فرهنگی واجتماعی فرماندهی انتظامی همدان گفت: رسانه نقش مهمی در پیشبرد اهداف نیروی انتظامی دارد.

 رسانه نقش مهمی در پیشبرد اهداف نیروی انتظامی دارد

به گزارش قدس آنلاین؛ علی احمد نادری در بازدید از دفتر نمایندگی روزنامه قدس   وظیفه رسانه‌ها را در اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی اجتماعی مهم برشمرد و اظهار کرد:سازندگی و اثربخشی کار رسانه ملموس و بسیار ارزشمند است.

وی با اشاره به اینکه رسانه نقش مهمی در پیشبرد اهداف نیروی انتظامی دارد گفت: رسانه بازوان توانمند ادارات و سازمانها در ارائه خدمت به مردم است.

معاون فرهنگی واجتماعی فرماندهی انتظامی همدان با بیان اینکه خوشبختانه تعامل و ارتباط خوبی با رسانه‌های استان داریم و باید این ارتباط تقویت شود تا خدمتگزاران خوبی برای مردم باشیم. افزود:امروز اقتدار پلیس برای مردم و در خدمت امنیت مردم است و به غیر از این ارزش و معنا ندارد.

وی با تاکید بر اینکه رسانه‌ها زبان گویای مردم هستند و ما نیز باید گوش شنوا داشته باشیم و صحبت‌های آنها را بشنویم عنوان کرد: تجارب کشورهای موفق و نظام جمهوری اسلامی این بوده که به رسانه‌ها توجه ویژه‌ای داشتند.

 نادری با بیان اینکه ارتباط ما باید با رسانه عمیق‌تر شود تا مشکلات حل گردد افزود: رسانه‌ها به راحتی مسائل مختلف را بررسی و کارشناسی می‌کنند و میزان رضایتمندی مردم را می‌سنجند و بر این اساس اطلاعات لازم را به ما می‌دهند که ما نیز از آن تا حد امکان بهره برداری کنیم.

وی با بیان اینکه انتقاد موجب اصلاح است و ما با روی باز انتقادهای سازنده را می‌پذیریم گفت: ما برای زبان انتقادی رسانه احترام قائل هستیم ، چرا که راهنما و چراغ هدایت جامعه هستند .

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی همدان با اشاره به اینکه پلیس گوش شنوا برای شنیدن انتقادها و چشم بینا و بیداری برای دیدن عیب‌هایش دارد افزود: رسانه‌ها پیشنهادات لازم را به ما انتقال دهند چرا که همفکری و تعامل پلیس و رسانه برکاتی را برای مردم به دنبال خواهد داشت و در این خصوص از دیدگاه‌های کارشناسانه استقبال می‌کنیم. 

وی با بیان اینکه باید کاری کنیم که نام نیک از ما به جا بماند افزود: باید برای خدمت به مردم دانا بود و با فکر و برنامه کار انجام داد تا خیر و برکات کار مضاعف شود.

نادری با اشاره به اینکه رسانه پل ارتباطی مردم و پلیس است و ما باید ارزش این ارتباط را بدانیم خاطرنشان کرد: اجازه دهیم رسانه به عنوان نماینده مردم موضوعات را بیان و ما نیز به عنوان خادمین وسربازان مردم با اراده تمام آماده پاسخگویی به مطالبات مردمی هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.